Jak stworzyć zdrowe drugie śniadanie?

Ostatnio sporo zaczęło się mówić o diecie IF, która w pewnym stopniu polega na rezygnacji z jedzenia śniadań. Być może wyda ci się to dziwne, ale wbrew powszechnym przekonaniom nie jest to jakiś niezbędny posiłek dla organizmu. Jeżeli więc z samego rana raczej nigdy nie czujesz się specjalnie głody, możesz spróbować zrezygnować z jedzenia jakichkolwiek śniadań. Twój żywieniowy dzień rozpocznie natomiast dopiero zdrowe drugie śniadanie. Spokojnie możesz spożyć je w okolicach południa. Sprawdź po prostu, czy ta metoda zadziała na ciebie, twój organizm i twoje ciało.

Skoro jednak zaczniesz jeść ten pierwszy posiłek w ciągu dnia dopiero po kilku godzinach od momentu przebudzenia, na pewno będziesz musiał zapewnić mu większą objętość. Nie zaspokoisz apetytu przy pomocy malutkiej kanapki z plasterkiem wędliny i kawałeczkiem zielonego ogórka. Nie bój się jedzenia i nie bój się tego, że przytyjesz od solidnej porcji jajecznicy. A to właśnie jajecznica jest wręcz idealnym posiłkiem na rozpoczęcie dnia. Zdrowe drugie śniadanie wykonasz więc z trzech lub nawet czterech podsmażonych jajek, uzupełniając je później garścią pomidorków koktajlowych, świeżą sałatą oraz kilkoma kromkami żytniego pieczywa.

Naucz się jeść intuicyjnie. Wsłuchaj się w głos swojego organizmu. A skoro on podpowiada ci, że nie musisz jeść pierwszych śniadań, rzeczywiście nie powinieneś ich jeść. Zadbaj tylko o to, by za każdym razem twoje drugie śniadania były wartościowe i odżywcze. Naucz się je tak bilansować, byś był w stanie wyczarować świetną potrawę nawet z resztek różnych produktów, które znajdziesz w szafkach czy lodówce.

centrumprestige.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *